Prostředí nákupního centra připomínalo o víkendu spíše velkou dětskou party. Děti si vyzkoušely například hru na bicí, kotouly na žíněnkách, zahrály si florbal, baseball nebo badminton, zabývaly se vědeckými pokusy, nakrmily oslíka a koně, obdivovaly ohňovou show. Výběr volnočasových aktivit byl opravdu pestrý a přátelská atmosféra přímo vybízela k tomu, zkusit si jednotlivé činnosti. „Vidět, s jakým zápalem se děti vrhly na připravené aktivity, byl opravdu zážitek,“ přibližuje dění marketingový manažer nákupního centra AVION Shopping Park Brno pan David Bačovský.
Náplní Kroužkobraní byla však nejen samotná prezentace aktivit, ale také ukázky vystoupení dětí, které již svůj vysněný kroužek našly a naplno se mu věnují. „Překvapila mě profesionalita a opravdu výborné výkony malých tanečníků, gymnastek nebo třeba roztleskávaček, které před pódiem předvedly skvělou show pro diváky,“ doplňuje David Bačovský. Tato forma motivace je pro dětskou osobnost jeden z rozhodujících faktorů. Alena Vránová, maminka šestileté Aničky, po jednom z vystoupení řekla: „My už jsme měli jasno vloni, že chce dcera tančit, ale pro zápis do kroužku byla ještě malá,” a vzápětí dodala: “Letos jsem ji přímo tady přihlásila a poté, co viděla jen o něco málo starší děti tančit salsu, věřím, že jí motivace dlouho vydrží.“
Rodiče mohli své ratolesti zapsat do všech prezentovaných kroužků přímo na místě a ušetřit si tak mnoho času. Také měli možnost seznámit se s trenéry a vedoucími a zjistit tak, kdo se jejich dítěti bude v kroužku věnovat.
Dění zpestřila bohatá nabídka doprovodných aktivit v podobě trampolíny, skákacího hradu, malování na obličej. Fanoušci fotbalového týmu FC Zbrojovka Brno si odnesli autogramy od slavných hráčů, jiní zase podrobili důkladné prohlídce hasičské zásahové auto a někteří se také v horkém odpoledni osvěžili při malé prověrce hasičských hadic. Po oba dva dny probíhala soutěž o kroužek zdarma na celý rok, psací stůl a židli IKEA a spoustu dalších zajímavých dárků.
Autor: mk